Vissza

Tudnivalók

Hogyan készülj az első órára?

Rúdfitnesz, rúdtánc ruházat: az első órákra érkezhetsz hosszú tapadós nadrágban, azaz leggingsben ez a későbbiekben kizárólag rövidnadrág (short), trikó vagy póló, balettcipő, zokni vagy mezítláb, illetve táncos óráinkon magassarkú cipő.
Légtorna ruházat: hosszú tapadós nadrág, leggings, poló,trikó egyes esetekben akár hosszúujjú felső. Kérlek, saját- és eszközeink védelme érdekében ne legyen zipzár, éles vagy szúró díszítés a ruhádon, mely benned vagy az eszközben kárt tehet.
A csoportos óráikra bármikor, bárki bekapcsolódhat, órajegyet vagy bérletet a Stúdióban lehet vásárolni.
Kérlek 15 perccel az óra kezdete előtt érkezz, hogy legyen időd a bérlet vásárlás mellett az első óra előtt a Házirend elfogadó nyilatkozat kitöltésére.
Szükséges kiegészítők: törölköző, ásványvíz, sportital a folyadékpótláshoz, folyékony magnézia, illetve speciális tapadássegítők, ha szükséged van rá, (jógaszőnyeget biztosítunk, de ha van sajátod, hozd el nyugodtan)
Az óráinkon való részvételhez semmilyen előképzettség nem szükséges, kortól, nemtől és külső adottságoktól függetlenül várjuk a jelentkezőket. Mindenkivel igyekszünk a saját tempójában haladni.
Nagyon fontos és kérlek benneteket ezt tartsátok be, az órákon csak egészségesen vegyél részt, és ne hagyd otthon a lelkesedésed!

Minden órára bejelentkezés szükséges?

A válasz röviden: igen. :)
Az órarendet az Órarend menüpontra kattintva találod.
Az órákra telefonon, üzenetben illetve Facebookon tudsz bejelentkezni.

Mi történik, ha mégsem tudok elmenni az órára, amire már bejelentkeztem?

Amennyiben ezt jelzed számunkra 1 nappal (24 órával) korábban, akkor semmi. Ha viszont ezt elmulasztod, akkor köteles vagy kifizetni az órát vagy, ha rendelkezel bérlettel, akkor egy alkalmat levonunk a bérletedből.
Ez alól kivételt képez, ha betegség miatt történik az időntúli lemondás.

Mit tegyek, ha bizonytalan vagyok elkezdjem-e ezt a sportot?

Számtalanszor találkozunk az első óra előtti bizonytalansággal, de, ha nem próbálod meg sosem tudod meg, mi lett volna, ha… 


Nem igaz? Rengetegszer halljuk, hogy majd, ha… Nem érdemes halogatni lehet akkor sosem fogsz bele, pedig könnyen előfordulhat, hogy ez lenne életed legjobb döntése.
Próbálj ki pár órát. Először vegyél csak egy 5 alkalmas bérletet, ami bár nem elég arra, hogy elsajátítsd az alapokat, de arra igen, hogy megízleld egy picit ezt a sportot, megismerd az edzőket, a helyszínt, és beszélgess másokkal az órán szerzett tapasztalatokról, élményekről, ők hogyan kezdték stb. 
Sőt nálunk a légtorna bérlet 4 óratípusra is használható (rúdfitnesz, rúdtánc, karika, silk), így, kísérletezhetsz, hogy melyik irány jön be a legjobban.
Csak a legáltalánosabb kétségeket nézve, hidd el nem vagy túl kövér, túl gyenge, túl kötött, hogy elkezd. Mindenki indul valahonnan, de rajtad múlik Te meddig jutsz ;)
SENKI, de senki nem fog kinevetni!

Heti hány alkalom javasolt?

Amennyiben az időd engedi, minimum heti 2 alkalommal vegyél részt az órákon. Természetesen Rajtad múlik hányszor jársz. Érdemes összeállítani egy rendszeres heti tervet, hiszen a Stúdióban nemcsak rúdfitneszt, hanem rengeteg más óratípust is kipróbálhatsz. A hatékony fejlődéshez érdemes kombinálni a különböző óratípusokat! A változatos órákon való részvétellel ki tudod pihenni egyik-másik óra fáradalmait.

Mennyi idő alatt lehet elsajátítani az alapokat?

Személyenként változó, ki milyen tempóban fejlődik, ez nagyban függ az erőnléttől, állóképességtől, sportmúlttól, nem lehet általánosítani.

Mennyi ideig érvényes a bérlet, mennyibe kerül?

Az 5 alkalmas bérlet 6 hétig, a 10 alkalmas bérlet 2 hónapig. Az árainkat megtalálod az ÁRAINK menüpont alatt vagy ide kattintva. 


Probléma, ha nem tudok felmászni a rúdra?

Dehogyis, rengetegen kezdtek nálunk úgy, hogy kötelet sem tudtak soha mászni, nem, hogy rudat. Egyébként sem mászással kezdünk, az alapokhoz nincs szükség mászásra, mire meg odajutunk fel fogsz tudni mászni ;)


Mit kell tudnom a gyakorló órákról?

A gyakorló órán nincs ott melletted az edző, így fokozott odafigyelést igényel Részedről.
Mindig melegíts be, hogy minimálisra csökkentsd a húzódás és sérülés veszélyét, és ne feledkezz meg az óra végi nyújtásról, lazításról sem!
Nagyon fontos, hogy csak és kizárólag a szintednek megfelelő, órán elsajátított trükköket gyakorold, amiket egyedül is biztonságosan végre tudsz hajtani, ne kockáztass magasabb szintű, nagyobb erőt és technikai tudást igénylő elemekkel!

Mit tegyek, ha saját rúdtánc koreográfiát szeretnék?

Keress meg egy Rúdbarlangos edzőt ezzel az igényeddel, aki magánórák keretein belül, betanít Neked egy személyre szabott koreográfiát, melyben megcsillogtathatod tudásodat.
 

2019. Április 30.